Hörby

2018-04-09 01:44:06
Som vissa av er vet så är jag uppväxt i Hörby. Det är en byhåla där tofflor är OOTD everyday och de fetaste fordonen som glider genom torget är epa traktorer ,om inte traktorer. Ja.. än idag när jag återvänder hit för hälsa på mina föreldrar så känner jag mig alltid lite ..... för mycket. När jag gick i högstadiet fick jag nog någon slags uppenbarelse där jag bara släppte lös min stil och slutade lyssna på "folk" och bybornas åsikter om hur man bör klä sig. Och jag är så glad att jag bröt ner den barriären för just nu är jag så mycket JAG , jag kan vara. Och är verkligen bekväm för den personen jag är och för stilen jag har, verkligen NO SHAME.
Sedan har jag ju inte kläderna jag önskar jag kunde bära men det är ju av andra skäl som.. den nuvarande ekonomin inte stödjer sukten efter en haute couture dress-set från Chanel. Eller haft tid att sy upp egna kläder för den delen.... . MEN IN DA FUTURE I WILL BURNNNN WITH MY SLAYING OUTFITS.... DÅ DÅÅÅÅÅÅ!! 
Så här är några enstaka bilder tagen i en ko-hage . Här sprang jag runt i på gymnastiklektionerna som som höstadie elev.
 
 
 
 
 
XOXO // TESS
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback